Sıkça Sorulan Sorular (SSS)
1. Sipariş ve Ödeme
Siparişimi nasıl oluşturabilirim?
Sipariş oluşturmak için ürünleri sepete ekledikten sonra, ödeme sayfasına giderek fatura ve teslimat bilgilerinizi doldurabilirsiniz. Ardından ödeme yönteminizi seçip işlemi tamamlayabilirsiniz.
Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?
Kredi kartı, banka kartı, havale/EFT ve kapıda ödeme seçenekleri ile siparişlerinizi oluşturabilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi iptal etmek için henüz kargoya verilmeden önce bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kargoya verilmiş siparişlerde iade sürecini başlatabilirsiniz.
2. Kargo ve Teslimat
Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücretimiz sabit 180₺’dir. Ancak 2000₺ ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Siparişleriniz, ödeme onayından sonra 1-2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde, tarafınıza bir takip numarası iletilecektir. Bu numara ile kargo durumunuzu takip edebilirsiniz.
3. Ürünler
Ürünleriniz organik mi?
Evet, tüm ürünlerimiz %100 organik olup ilgili sertifikalara sahiptir. Doğallık ve kalite önceliğimizdir.
Ürünlerin son kullanma tarihi nasıl belirleniyor?
Ürünlerimizin son kullanma tarihleri üretim tarihine göre belirlenir ve ambalaj üzerinde belirtilmiştir. Her ürün günlük tazelik garantisiyle gönderilir.
4. İptal ve İade
Ürün iadesi nasıl yapılır?
İade etmek istediğiniz ürünü, teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde, orijinal ambalajında ve kullanılmamış olarak geri gönderebilirsiniz. Detaylı bilgi için İade Politikası sayfamızı ziyaret edin.
İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?
Ücret iadesi, ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 5-7 iş günü içerisinde ödeme yönteminize göre yapılır.
Yanlış veya hasarlı ürün teslim alırsam ne yapmalıyım?
Yanlış veya hasarlı bir ürün teslim aldığınızda, lütfen 3 gün içinde bizimle iletişime geçin. Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra yenisi ücretsiz olarak gönderilecektir.
5. İletişim
Size nasıl ulaşabilirim?
Bize ulaşmak için aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz:
Çalışma saatleriniz nedir?
Müşteri hizmetlerimiz hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
6. Üyelik ve Hesap Yönetimi
Üyelik oluşturmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet, üyelik oluşturmadan misafir kullanıcı olarak da alışveriş yapabilirsiniz. Ancak üyelikle yapılan alışverişlerde kampanyalardan ve puan kazanma fırsatlarından faydalanabilirsiniz.
Hesap bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
Hesabınıza giriş yaptıktan sonra, "Hesap Bilgilerim" sayfasından bilgilerinizi kolayca güncelleyebilirsiniz.